
Pozycjonowanie stron jest efektowną reklamą w Internecie. Jest to jedna z metod na rozszerzenie popularności swojej firmy i posiada niższą cenę niż promocja w odbiorniku radiowym czy telewizji. Jest to odmiana reklamy stron. Można powiedzieć, że jest to wspinaczka na sam szczyt, a tym najwyższym punktem jest pierwsze miejsce w wyszukiwarce internetowej.
Pozycjonowanie stron WWW z języka angielskiego Search Engine Optimization, czyli w skrócie SEO, jest to proces mający na celu to, aby nasza osobista strona znalazła się pośród przodujących wyników ukazywanych przez wyszukiwarki dla wybranych słów kluczowych. Słowo kluczowe jest to indywidualne słowo, które wpisujemy, jako treść pytania do przeglądarki. Tymczasem wyszukiwarka internetowa jest to zespół programów przeszukujących Internet, których zadaniem jest udogodnienie klientom odnalezienia wiadomości w sieci. Wiadomo, że obecnie szukając jakiegoś artykułu czy usługi uprzednio korzystamy właśnie z przeglądarki internetowej. Właściwie wypozycjonowana strona utrzymuje się przez wiele miesięcy na wysokich rankingach. Przez 24 godziny na dobę jest i pracuje dla nas. Osoba, która dopilnowuje tego, aby nasza strona wciąż była w elicie wyników wyszukiwań nazywana jest, jako specjalista SEO, pozycjoner albo webmaster.

Pilnuje on, aby wyszukiwane słowo kluczowe ukazywało się na stronie często i w jak najlepiej wyraźnym miejscu strony.
Jeśli stwierdzisz, że zawarte w tym tekście informacje są warte uwagi, sprawdź dodatkowo szczegóły w linku liczba godzin. Odnajdziesz tam równie wartościowe dane.
Wartość takiego pozycjonowania zależy od rozmaitych przyczyn. Głównie od ilości i konkurencyjności słów kluczowych, od ilości lat i kreacji strony oraz od tego czy strona była już kiedyś pozycjonowana. W związku z tym, że można stwierdzić dzienny budżet, jaki zostanie przekazany na promocję, możemy pomyślnie go pilnować. Co poniektóre firmy biorą opłatę wówczas, gdy nasza strona uzyska pozycję w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwań.
Źródło