Skuteczne badania marketingowe

Badania marketingowe wykonuje się w celu pomniejszenia zagrożenia wynikającego ze źle podjętych postanowień. Pomagają także zbadać szanse powodzenia jakiegoś pomysłu. Badania te przeprowadzane są na duże i małe skale, i udzielają wiadomości zarządowi odnośnie wyników promocji bądź reakcjach opinii publicznej co do jego reklamy.

Badanie satysfakcji klientów – http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/68-badania-satysfakcji-b2c-b2b.html jest bardzo ważne, daje bezpośrednie informacje od klientów na temat tego jak widzą działania firmy. Pozwala uzyskać informacje, co powinniśmy zmienić w swoich standardach obsługi, jaką drogę promocji wybrać, a z czego lepiej zrezygnować. Firma po wykonaniu takich badań zdobywa rozeznanie w sferze zainteresowań konsumentów, i dostaje informacje na temat tego, co powinna zmienić.

Dobra jakość obsługiwania

Secretclient.com - badania marketingowe

Źródło: Secretclient.com

Firmy chcące w stu procentach zadowolić swoich klientów tworzą wewnętrzne standardy obsługi klienta. Każda z nich ma opracowaną swoją strategię, która jest wdrażana przez pracowników w w momencie codziennych relacji z klientem. Tajemniczy klient współpracuje z przedsiębiorstwem oraz kontroluje, czy zatrudnieni w danej firmie stosują się do narzuconych im zaleceń. Zachowuje się tak jak zwykły klient, oraz znając obowiązujące standardy obsługi zwraca szczególną uwagę na to, zalecają się do wewnętrznych standardów. Po odbyciu takiej wizyty, składa szczegółowy raport ze swoich obserwacji. Mystery shopping – http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html to jedna z najbardziej bezstronnych metod kontroli standardów obsługi. Pytania zawarte w formularzu są zamknięte, nie pozostawiają więc miejsca na własną interpretację zaobserwowanych zachowań.

Czy badania są potrzebne

Wprowadzanie coraz to nowych standardów obsługi klienta jest bardzo ważne, ponieważ od dawna wiadomo, że to właśnie dzięki niemu nasza firma jest w stanie dobrze prosperować. Z jego pomocą zarabiamy pieniądze. Klient musi poczuć się szczególnie a nie jak jeden z wielu, bardzo istotna jest więź wzrokowa. Jeśli poczuje, że jest dla nas ważny, i mile u nas widziany, zawsze będzie chętniej powracać.

Reszta na http://www.secretclient.com/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*