Z jakiego rodzaju reklamy najlepiej skorzystać? Czy warto pamiętać o tradycyjnych reklamach?

Nie ulega wątpliwości, że reklama jest niezwykle istotna. Bez dobrej reklamy nie uda się sprzedać swoich produktów oraz usług. To przy pomocy reklamy również nasza oferta jest w stanie dotrzeć do grona potencjalnych klientów.

billboardy
Autor: Azchael
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na reklamę w internecie, z pewnością, ma to związek ze znacznymi kosztami. Tego typu reklama posiada szerokie grono odbiorców, dzięki temu tego rodzaju reklama jest tak bardzo popularna. Niezmiennie jednak duża ilość firm korzysta z bardziej standardowych form reklamy, typu billboardy. To bardzo widoczne reklamy (kliknij w link) w każdym z miast, na przykład billboardy Stalowa Wola. Istnieje rzeczywiście wiele przeróżnych typów reklamy, od omówionego internetu, przez radio czy telewizję i jak najbardziej gazety – poznaj szczegóły.

Nie możemy zapominać również o bardzo ważnym elemencie, jakim jest zewnętrzna reklama, jak wspomniane we wcześniejszym czasie billboardy, z których korzysta coraz większa ilość firm – mniejszych i większych. Jesteśmy w stanie je spotkać w każdym z miejsc w Polsce, np. reklama Tesco Kalisz (hiperłącze do strony). Tak samo popularne są pozostałe formy reklamy tradycyjnej, jak plakaty lub ulotki. Jest to najbardziej wiekowa forma promocji, z której korzysta się od dawna. Jednocześnie jak chodzi o billboardy, to warto wiedzieć, iż występuje niekiedy ich za duża gęstość, może stworzyć się wtedy wrażenie przesytu, które może być uciążliwe. Pomimo tego jest to bardzo skuteczna forma reklamy, z której korzysta coraz więcej przedsiębiorstw. Billboardy są także rzeczywiście użyteczne, możemy bowiem bardzo łatwo je wymienić na nowe, więc mamy możliwość stworzenia faktycznie interesujących kampanii.

Reklama zewnętrzna
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Odbiorcę bez problemu możemy zainteresować przez niezbyt długie hasło lub fotografię, obudzić w nim pragnienie poznania sensu projektu. W przypadku billboardów konieczny jest najciekawszy przekaz – dailymotion.com/video/xs03t1_reklama-tesco-kalisz-tel-782-666-777_lifestyle. Potencjalny klient zauważa plakat jedynie przez chwilę, nie powinniśmy więc wprowadzać zbytnio wielu haseł i całkowicie niejasnego przekazu. Odbiorca ma tylko kilka chwil, by zapoznać się z tym, co jest ujęte na billboardzie, na pewno więc bardziej korzystne będzie proste oraz zrozumiałe hasło. Tego typu przekaz będzie na pewno najbardziej efektywny.